شبکه نفوذ و پروژه کرونا

جو سازی شدید تبلیغاتی بر روی ماجرای ویروس کرونا طی چند هفته اخیر ، حاکی از غیر عادی بودن ماجرا می کند .

چهار سال قبل ، یعنی در مهر ماه ۱۳۹۴ ، پس از فاجعه منا ، این بیماری در عربستان شیوع یافته و از طریق برخی حجاج ایرانی که در بیمارستان های عربستان بستری شده بودند ، به ایران منتقل گردیده بود . اما در آن زمان ، تنها به حجاج توصیه شده بود که ضمن رعایت بهداشت فردی ، به مدت دو هفته از دست دادن و روبوسی با دیگران خودداری کنند و در صورت بروز علائمی مانند تب بالا و تنگی نفس ، به پزشک مراجعه کنند .

توجه داشته باشیم که در آن سال ، با توجه به اینکه اتباع دهها کشور به عربستان آمده بودند و طبعاً این ویروس در میان حجاج دهها کشور نیز منتشر شده بود ، نه سازمان بهداشت جهانی آماده باش عمومی اعلام کرده بود ، نه صدا و سیمای جمهوری اسلامی مرتب اعلام خطر می کرد ، نه نماز های جمعه و نمازهای جماعت مساجد تعطیل شد ، نه اماکن زیارتی تعطیل و محدود شد ، نه ورزشگاه ها ، سینما ها ، و مجموعه های ورزشی و تفریحی تعطیل شد ، نه به کادر پزشکی و بیمارستانی و مردم عادی به صورت گسترده توصیه به استفاده از ماسک شد ، و نه برای استفاده از مواد شوینده و ضد عفونی کننده ، از صبح تا شب تبلیغ می شد !

این که از اول صبح تا آخر شب ، صدا و سیما مرتب آمار بدهد که امروز در فلان استان یک نفر به کرونا مبتلا شد و در فلان استان یک نفر در اثر ابتلای به کرونا فوت نمود ، و با این کار خود با روح و روان مردم بازی کرده و دائماً به آنان ناآرامی و ترس و استرس تزریق کند ، حاکی از یک پروژه کثیف شبکه نفوذ می باشد که متأسفانه صدا و سیما نیز فریب جو سازی آنان را خورده است .

آن گونه که از شواهد و قرائن گوناگون بر می آید ، از چند روز قبل از برگزاری انتخابات مجلس یازدهم ، این تبلیغات ، با هدف ترساندن و برحذر داشتن مردم از شرکت در انتخابات ، شروع شد . شبکه نفوذ که از چند هفته قبل از انتخابات ، بر طبل انتصابی بودن و تشریفاتی بودن انتخابات می دمید ، هنگامی که از عدم برگزاری انتخابات ناامید شدند ، درصدد برآمدند تا با عدم حضور گسترده مردم ، اصل انتخابات را به زیر سؤال برده و از تشکیل مجلس یازدهم جلوگیری کنند . اما مکر آنان کمانه کرد و به خودشان بازگشت و به خاطر آنکه علی رغم حضور مردم مدافع نظام در صف های رأی گیری ، بسیاری از هواداران شان از ترس مبتلا شدن به کرونا ، از شرکت در انتخابات خودداری کردند ، نتیجه تبدیل شد به یک شکست بزرگ برای شبکه نفوذ و جناح غیر انقلابی .

شبکه نفوذ پس از شکست در انتخابات ، تصمیم گرفت که از مردم انتقام بگیرد . لذا با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و رسانه های جمعی ، وحشت از ویروس کرونا را از صبح تا شب در بوق و کرنا کرد تا مسئله ویروسی که از ویروس آنفولانزای معمولی به مراتب کم خطرتر است را تبدیل به معضل درجه یک کشور و دغدغه اصلی همه خانواده ها در سراسر کشور کند . ویروسی که بنا بر اظهار پزشکان متخصص و نیز اطبای سنتی ، افراد مبتلا ، در اغلب موارد با یک استراحت چند روزه در منزل خوب می شوند و نیاز به هیچ گونه درمان خاص پزشکی نیز ندارند.

یکی از مسائلی که باعث شک و تردید در واقعی بودن شدت تهدید این ویروس می شود ، آن است که هر روز رسانه های جمعی ، از تعداد مبتلایان و تعداد افراد فوت شده در اثر ویروس کرونا می گویند ، اما از تعداد مبتلایان و تعداد افراد فوت شده در اثر آنفولانزای معمولی که به مراتب از ویروس کرونا خطرناک تر و کشنده تر است ، هیچ آماری منتشر نمی شود ! آیا این مسئله مشکوک نیست ؟ آیا نمی شود احتمال داد که بخشی از افراد فوت شده ، در اثر ابتلا به آنفولانزای معمولی فوت شده اند ، اما آنها را به عنوان مبتلایان به کرونا اعلام می کنند تا جامعه دائماً در ترس و وحشت بسر برد ؟

شبکه نفوذ ، با تلاش و بمباران گسترده تبلیغاتی و ایجاد جوّ سنگین روانی ، مرقد مطهر معصومین علیهم السلام و امامزادگان ـ که شفا دهنده بسیاری از بیماری های صعب العلاج و لاعلاج بوده اند ـ را آلوده و منشاء انتشار بیماری اعلام کرد و مردم مسلمان را از رفتن به زیارت آنان برحذر داشت تا ارتباط میان مردم و مراکز متبرک معنوی و الهی ، قطع شود .

آنان حتی موفق شدند تا با جوسازی های سنگین ، بسیاری از نمازهای جمعه و نماز جماعت های مساجد و ادارات را نیز به تعطیلی بکشانند .
شبکه نفوذ تصمیم دارد تا هیئت های مذهبی ـ که عمدتاً جوانان مؤمن در آنها حضور می یابند ـ را نیز به بهانه جلوگیری از شیوع ویروس کرونا ، به تعطیلی بکشاند .

شبکه نفوذ حتی توانست با تبلیغات سنگین ، کاری کند که مراسم معنوی اعتکاف نیز برای اولین بار به تعطیلی کشانده شود .

👆👆👆
همچنین اردوهای راهیان نور نیز که طی چند سال اخیر ، همواره خار چشم شبکه نفوذ بودند ، تعطیل گردید.

به نظر می رسد هدف دیگر از جوسازی شدید در مورد ویروس کرونا ، به حاشیه راندن مسئله تورم شدید قیمت های اغلب کالاهای مورد نیاز مردم ، سکه ، دلار ، خودرو ، مسکن و … و بی کفایتی دولت در اداره امور اقتصادی کشور بود .

هدف دیگر ، به فراموشی سپردن خیانت برخی اعضای شبکه نفوذ ، در دادن پیشنهاد سرنگونی هواپیمای مسافربری به دولت آمریکا ، بود .

هدف بعدی ، به حاشیه راندن اعترافات روح الله زم ، مبنی بر ارتباط برخی اعضای رده بالای شبکه نفوذ ، با کانال ضد انقلابی آمد نیوز بود .

یکی دیگر از اهداف شبکه نفوذ ، ترساندن کشورهای همسایه از جمهوری اسلامی بود ، تا آنها با وحشت از سرایت ویروس کرونا به کشورشان ، مرزهایشان را با جمهوری اسلامی مسدود کنند تا صادرات غیر نفتی ایران قطع شود و از این طریق مردم تحت فشارهای اقتصادی بیشتری قرار گیرند . سپس با یک هجمه سنگین تبلیغاتی ، وانمود کردند که راه حل گشایش های اقتصادی ، آن است که معاهده استعماری FATF را مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب برساند !
همان گونه که ملاحظه شد ، شبکه نفوذ ، با یک تیر ویروس کرونا ، اهداف متعددی را نشانه روی کرده است . لذا باید با حفظ خونسردی و هوشیاری ، نقشه های شوم شبکه نفوذ را برای مردم توضیح داده و افشا کنیم .

۴ دیدگاه

  • دیگه انصافا بااین مورد از ارائه نظر موافق نیستم.الان۲۳فروردینه و کاملا فراگیری کرونادر جهان ثابت شده.شایدماجوون ها رو نکشه ولی ازپا مینداره دیگه.
    اگه این مطلب رو اوایل بهمن میفرستادید بهتون حق میدادم به دلیل کمبود علم درمورد ویروس.

    بیماری حججاج عربستان مطمئنید که کرونا از نوع کووید۱۹بود؟اگه بود چرا عمره وتمتع رو لغونکردن!

    دیگه جهان رو گرفته.نمیخوادهمسایه هامرزهارومسدودکنن.

    قریب به تمام کره، ویروس واردشده واقتصاد لرزیده.فکرکنم قبول دارید که پیش بینی تان بدرست ازآب درنیامد.

    وقتی رهبرمیگه احتمالا برای ماه رمضان هم مساجدتعطیل بماند دیگه حرفی نمیمونه.

    اصلا چرا ازاین ویروس به نفع خودمون استفاده نکنیم؟مثلا فعالیت گروه های جهادی رو به رخ بکشیم و بیکفایتی دولت واستعمارگران برای کمک اقتصادی رو توچششون فروکنیم و سعی در انتقال اقتصاد به مردم(اصل۴۰)بکنیم و از وابستگی به جهان بدون منجی واقعی رو قطع کنیم .نظر شماچیست؟

    • سلام . مطلب مورد اشاره شما ، مربوط به ۱۲ اسفند ۹۸ بوده و هنوز به شکل فعلی ، این ویروس همه گیر نشده بود . خود مسئولین وزارت بهداشت نیز در چند روز اخیر اعلام کرده اند برخلاف عقیده قبلی که پزشکان متخصص ، کرونا را کم خطر تر از آنفولانزا می دانستند ، الان به این جمع بندی رسیده اند که کرونا خطرناکتر است . لذا مطلبی که بنده در مقاله مذکور نوشته بودم ، از قول خود پزشکان متخصص بوده است که حالا نظرشان تغییر کرده است . در هر حال ، ویروس کرونا نمی تواند توجیه کننده بی کفایتی مسئولین دولتی در رسیدگی به امور اقتصادی کشور و مردم نیازمند باشد .

  • با سلام ،‌مورد دیگر نفوذیان در رابطه با کرونا ، در مرحله اول آوردن گروه پزشکان بدون مرز به ایران بود که هنوز مشخص نیست چه کسانی آنها را به ایران دعوت کردند ،عملکرد این سازمان در دنیا هم کاملا مشخص شده ، آزمایش ویروسها در آفریقا و کشورهای فقیر ، آزمایش واکسنها باز هم بر روی مردم کشورهای فقیر و آفریقا ، جاسوسی برای فرانسه و امریکا و بنیادهائی چون بیل گیت ،
    در مرحله دوم سخنان سخنگوی وزیر بهداشت در رابطه با چین که داشت تبدیل به یک بحران بین چین و ایران میشد ،آنهم در زمانی که چین همه نوع کمک را در رابطه با کرونا به ایران ارسال میکرد
    سوما ، سخنان وزیر بهداشت در رابطه با تولید دارو و واکسن بود ،که ایشان اعلام کرد باید سازمان بهداشت جهانی اجازه بدهد وگرنه وزارت بهداشت اجازه تولید یا واکسن را نخواهد داد و اینکه فعالیت سازمان بهداشت جهانی هم همیشه در پرده ای از سوالات بوده و هست ، یکی از کمک کنندگان مالی به این سازمان باز هم بنیاد بیل گیت است که امروزه تمام مردم آگاه از نقش این بنیاد شیطانی در دنبا آگاه شدهاند
    دوستدار شما از سوییس

  • سلام خسته نباشید یه سری بحث هایی در موردخانم ابتکارشده که ایشون یهودیه ایا این درسته ؟ وچرا داره بحثه همجنس گرایی در سند ۲۰۳۰ (بند ۵) رواجرا میکنه میشه درمورد ایشون یکم اطلاعات بدید خیلی ممنون میشم آخه اطلاعات قابل استنادی به اونصورت جایی گیرنمیاد آخه یک نفر چراباید از همجنس گرایی حمایت کنه. وهمینطوری خانم ملاوردی که رسما درتوییتر براشون تبلیغ کرد.

دیدگاهتان را بنویسید