داعش در تهران !

حوادث تروریستی روز چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ، که طی آن دو تیم تروریستی داعش ، به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی حمله کردند ، با معدوم شدن تروریست ها و با شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان ، خاتمه یافت .

کاملاً مشخص است که تحریک کننده تروریست های تکفیری برای حمله به جمهوری اسلامی ایران ، رژیم آل سعود است که از سالها قبل ، پشتیبانی مالی و آموزشی و تسلیحاتی آنها را بر عهده داشته است . دولت ایالات متحده آمریکا نیز طی همین سالها ، با حمایت های گسترده خود از رژیم دست نشانده آل سعود ، از تروریست های دست پرورده آل سعود نیز حمایت کرده است .

اما چه چیزی باعث تشویق تروریست ها و گستاخی آنها شد ، به طوری که جرئت کنند در تهران عملیات تروریستی انجام دهند ؟ در چند ماه گذشته ، چه کسانی مرتباً علیه سپاه و بسیج و سایر نهادهای انقلابی کشور سخنرانی و در واقع آنها را تضعیف می کردند ؟ چه کسانی مرتباً در مقابل فشارهای روزافزون آمریکا ، نسخه وادادگی و تسلیم طلبی می پیچیدند و صحبت از برجام های ۲و۳و۴ می کردند ؟ چه کسانی می گفتند که با روی کار آمدن آنها ، سایه جنگ از سر کشور برطرف شده و آمریکا و اذنابش دیگر با جمهوری اسلامی ایران کاری ندارند ؟!

دشمن هنگامی علیه ما اقدام به عملیات خصمانه می کند که از داخل کشور برای او پالس هایی ارسال شده باشد ؛ یعنی هنگامی که برخی برای او فرش قرمز پهن کرده باشند و نشان داده باشند که حاضرند هر نوع فشار و زورگویی را بپذیرند و امتیاز بدهند . لذا تا جریان تسلیم طلب و منفعل و واداده در داخل کشور حضور داشته باشد ، هر از گاهی باید منتظر تکرار چنین حوادثی بود . در نتیجه ، باید چهره واقعی و سوابق این عناصر سازشکار و تسلیم طلب را هرچه بیشتر به مردم شناساند تا جلوی نفوذ بیشتر آنان گرفته شود و دیگر از داخل کشور برای دشمن ، پیام تسلیم و ذلت پذیری ، ارسال نگردد .

دیدگاهتان را بنویسید