دروازه نفوذ در سازمان انرژی اتمی !

🔹در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ ، در اثر یک انفجار خرابکارانه در تأسیسات هسته ای نطنز ، خسارات گسترده ای به بار آمد .
۱۲ تیر ۱۳۹۹ نیز انفجار خرابکارانه دیگری ، بخشی از تأسیسات نطنز را از کار انداخت .
در تاریخ ۷ آذر ۱۳۹۹ نیز یکی از دانشمندان هسته ای کشور یعنی محسن فخری زاده ، در یک اقدام تروریستی به شهادت رسید .
🔹هر سه اقدام تروریستی مذکور با هماهنگی و مشارکت سازمان موساد اسرائیل ، سازمان سیای آمریکا و سازمان ام. آی. ۶ انگلیس صورت پذیرفته است .
سازمان های جاسوسی مذکور ، با اطلاعات دقیقی که از قبل جمع آوری کرده بودند ، اقدامات تروریستی فوق را انجام دادند .
🔹به راستی اگر افرادی در داخل کشور به آنان در این زمینه کمک نکرده بودند ، آنها می توانستند این ضربات را وارد کنند ؟

🔹اما در داخل سازمان انرژی اتمی چه خبر است ؟
در اینجا نگاهی می اندازیم به برخی مواضع و اقدامات جناب علی اکبر صالحی ، که از سال ۹۲ از طرف حسن روحانی به ریاست سازمان انرژی اتمی منصوب شده است .
🔹صالحی در یک برنامه مستند شبکه خبر سیما در تاریخ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ ، ارتباط زنی به نام فاطمه برغانی قزوینی معروف به طاهره قره العین ، با فرقه ضاله بابیه (بهائیت) را تکذیب و از وی تعریف و تمجید می کند !
🔹این در حالی است که طاهره قره العین جزو اولین نفراتی بود که به سید علی محمد باب شیرازی ( رهبر فرقه ضاله بابیه ) پیوست و جزو مریدان او شد . وی در یک اجتماع بابیان در اطراف شاهرود ، برای نخستین‌بار در بین مردان با لباس نامناسب و بدون حجاب حضور یافت. در واقع او اولین زنی بود که در میان مردان اقدام به کشف حجاب کرد .
🔹طاهره قره العین در یک سخنرانی خود می گوید : « آنچه اسلام آورده در هنگام ظهور باب ملغی و منسوخ است و چون باب قائم حق دارد که در مذهب تصرف نماید، پس شریعت اسلام بعد از ظهور قائم، منسوخ است و چون قائم هنوز احکام و تکالیف جدید را مدون و تکمیل نکرده است ، زمان فترت است و کلیه تکالیف از گردن مردمان ساقط . تا امروز تبعیت از احکام دین اسلام بر شما واجب بود، ولی از هنگام ظهور باب ، دیگر بر هیچ مسلمانی جایز نیست که از دستورات دین اسلام پیروی نماید. با لذت کامل زندگی کنید و از هر قیدی آزاد باشید .»
🔹او در خلال تبلیغ مرام باب ، بدون هیچ واهمه ای ، عقاید سخیف بابیان را درباره اشتراک جنسی وصف می کرد و به حضار بشارت می داد که نه تنها از این پس زنان می توانند آزاد و رها در اجتماع حضور یابند، بلکه یک زن می تواند با چندین مرد ارتباط داشته باشد.
🔹طاهره قره العین در ماجرای ترور نافرجام ناصرالدین شاه قاجار توسط اعضای فرقه ضاله بابیه ، به همراه عده دیگری از اعضای فرقه بابیه دستگیر و اعدام شد .
🔹جناب علی اکبر صالحی که ظاهراً با این زن نسبت خانوادگی دارد ( طاهره از اجداد جناب صالحی می باشد ) ، سعی می کند که بابی بودن و فاسد بودن وی را منکر شود .
🔹علی اکبر صالحی همان فردی است که برخلاف دستور مقام معظم رهبری ، در قلب راکتور آب سنگین اراک بتون ریخت و آن را نابود کرد . به گفته دکتر فریدون عباسی ، رئیس پیشین سازمان انرژی اتمی ، این اقدام توسط آمریکایی ها طراحی شده بود و آقای صالحی آن را اجرا کرد .
🔹صالحی همان فردی است که حدود ۱۳ هزار سانتریفیوژ را نابود کرد و ضربه بزرگی به صنعت هسته ای کشور وارد کرد . این همان اقدامی بود که توسط آمریکا و اسرائیل طراحی شده بود و آقای صالحی به دستور حسن روحانی آن را اجرا کرد .
🔹صالحی همان فردی است که از سال ۹۲ ، بسیاری از همکاران شهید احمدی روشن را از سازمان انرژی اتمی کنار گذاشت .
🔹صالحی همان فردی است که به بازرسین ( جاسوسان ) آژانس بین المللی انرژی اتمی ، اجازه داد تا از همه تأسیسات هسته ای ایران به صورت ۲۴ ساعته جاسوسی کنند و نهایت همکاری را با آنان به عمل آورد .
🔹با وجود چنین فردی در رأس سازمان انرژی اتمی ، اگر خرابکاری ها و اقدامات تروریستی صورت نگیرد ، باید تعجب کرد !

دیدگاهتان را بنویسید