اعلام جنگ به نظام !

جناب آقای حسن روحانی ! انتخابات ریاست جمهوری دوره ۱۲ ، نکات جالب و در عین حال درس آموزی داشت .

اولاً ، از بیش از سه هزار رزمنده مدافع حرم در سوریه ، که مشغول نبرد با تروریست های تکفیری دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند ، حتی یک نفر از آنان ـ تأکید می کنم حتی یک نفر ـ حاضر به رأی دادن به جنابعالی نشدند و همه آنان به کاندیدای انقلابی ، یعنی جناب حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ، رأی دادند . این مسئله بیانگر آن است که جنابعالی هیچ پایگاهی در میان نیروهای انقلابی و از جان گذشته مدافع حرم ، ندارید و حتی یک نفر از آنان نیز حاضر نشده به شما اعتماد کند .

ثانیاً ، اکثریت قاطع نیروهای سپاهی و بسیجی نیز به جناب آقای رئیسی رأی دادند . در میان این نیروهای انقلابی نیز ، وضعیت شما چیزی شبیه به وضعیت تان در میان رزمندگان مدافع حرم می باشد . گوشه و کنایه هایی که جنابعالی در سخنرانی های تبلیغاتی خود در شهرهای مختلف نثار سپاه و بسیج می کردید ، حاکی از آن بود که خودتان نیز به این مسئله آگاهی دارید .

ثالثاً ، دانشجویان انقلابی دانشگاه ها و روحانیون و طلاب بسیاری از حوزه های علمیه سراسر کشور نیز از جناب آقای رئیسی حمایت می کردند . 

جناب آقای روحانی ! با توجه به موارد فوق ، بهتر است حضرتعالی به آن آقایی که گفته بود ” اگر فلانی را دستگیر کنید ، من اعلام جنگ می کنم ” ، بفرمائید که احتمالاً به علت جنون آنی ، دچار توهم ” خود بنی صدر پنداری ” شده و گمان کرده که می تواند با نظام جمهوری اسلامی ایران بجنگد !

بهتر است شما به وی بگوئید که کمی به دور و بر خودش نگاه کند . آیا جز مشتی افراد فاسد و دلال و رانت خوار که به چیزی جز پر کردن جیب خود و اطرافیانشان فکر نمی کنند ، کس دیگری را می بیند ؟! آنها که از انقلاب جز کسب قدرت و بهره برداری شخصی و گروهی از آن و کسب غنایم از سفره انقلاب چیزدیگری نمیفهمند. آنها که آنچنان آلوده  و غوطه ور در زندگی اشرافیت و حقوقهای نجومی و سوء استفاده های مالی کلان هستند که به تنها چیزی که فکر نمی کنند خدمت به محرومین و مستضعفین جامعه است. به راستی کدام یک از آنان حاضر هستند که جان و منافع مادی شان را برای دفاع از آن آقای متوهم ، به خطر بیندازند ؟!

به ایشان بگوئید که از جان گذشتگی و ایثار ، فقط مخصوص نیروهای انقلابی است که به راحتی حاضرند جان و مالشان را برای آرمان های اسلامی شان نثار کنند . اما دنیا طلبان ، هیچ گاه اهل چنین خطر کردن هایی نیستند .

جناب آقای روحانی ! به آن آقای متوهم که فکر کرده می تواند نقش بنی صدر را بازی کند ، و به دنبال پیاده کردن اهداف آمریکایی ها می باشد ، بگوئید که در سال ۸۸ که تمام جبهه کفر و شرک و نفاق با هم متحد شدند تا جمهوری اسلامی را ساقط کنند ، هیچ غلطی نتوانستند بکنند ، حال که جای خود دارد !

این ملت ، همان گونه که بنی صدر را به زباله دان تاریخ فرستاد ، هرگاه که وقتش برسد ، با یک اشاره رهبر ، طومار همه تشکیلات این جناب متوهم را نیز در چشم برهم زدنی ، در هم خواهد پیچید .     

دیدگاهتان را بنویسید